بشریت یک شی مرموز را پیدا می کند که در زیر سطح ماه مدفون شده است و با کمک HAL 9000، پیشرفته ترین ابر رایانه جهان، به دنبال یافتن منشأ آن می شود.

نمایش محتوا محدود شده است

وبسایت فیلمر به کاربران ایرانی خدمات ارائه می کند. در صورتی که داخل ایران حضور دارید و از نرم افزار های فیلترشکن ( vpn ) استفاده می کنید، لطفا آنرا خاموش کرده و مجددا تلاش نمایید.

تصاویر فیلم 2001: A Space Odyssey

تیزر فیلم 2001: یک ادیسه فضایی

اطلاعات بیشتر

عوامل فیلم 2001: A Space Odyssey

درباره فیلم 2001 یک ادیسه فضایی

۲۰۰۱: ادیسه فضایی (به انگلیسی: ‎2001: A Space Odyssey)، یک فیلم علمی تخیلی و حماسی محصول سال ۱۹۶۸ آمریکا-بریتانیا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استنلی کوبریک است.

فیلم‌نامه آن توسط کوبریک و آرتور سی کلارک و تا حدودی متأثر از داستان کوتاه کلارک با نام «نگهبان» (به انگلیسی: The Sentinel) نوشته شده‌است. کلارک همزمان یک رمان با عنوان همین فیلم را نیز نوشت که پس از پخش شدن فیلم آن را پخش کرد.

داستان این فیلم در رابطه با چند رویارویی میان بشر و یک تک‌سنگ (مونولیت) سیاه اسرارآمیز است که ظاهراً در تکامل انسان اثرگذار بوده و در سفر به سیاره مشتری، از سوی یکی از آن مونولیت‌ها، سیگنالی نیز فرستاده می‌شود.

synopsis

After uncovering a mysterious artifact buried beneath the Lunar surface, a spacecraft is sent to Jupiter to find its origins – a spacecraft manned by two men and the supercomputer H.A.L. 9000

شما می توانید فیلم بسیار زیبای 2001: A Space Odyssey 1968 را با دوبله فارسی از وبسایت فیلمر دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

فیلم 2001: A Space Odyssey در ویکی پدیا

بازیگران فیلم 2001: A Space Odyssey

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!