شکارچی ماموتی به نام دی له به دختری به نام اوولت که در قبیله اش زندگی میکند علاقه مند است ولی پس از مدتی متوجه می شود که آینده قبیله شان از سوی افرادی مورد تهدید قرار می گیرد و همچنین قبیله اش هدف حیوانات و موجودات خطرناک قرار گرفته است. بنابراین دی له که یک شکارچی نترس است برای تضمین آینده قبیله اش سفری سخت و دشوار را برای مقابله با خطرات آغاز می کند …

نمایش محتوا محدود شده است

وبسایت فیلمر به کاربران ایرانی خدمات ارائه می کند. در صورتی که داخل ایران حضور دارید و از نرم افزار های فیلترشکن ( vpn ) استفاده می کنید، لطفا آنرا خاموش کرده و مجددا تلاش نمایید.

تصاویر فیلم 10,000 BC

تیزر فیلم ۱۰,۰۰۰ سال ماقبل از میلاد مسیح

اطلاعات بیشتر

عوامل فیلم 10,000 BC

درباره فیلم ۱۰۰۰۰ سال ماقبل از میلاد مسیح

۱۰۰۰۰ سال ماقبل از میلاد مسیح فیلمی اکشن و ماجراجویی به کارگردانی Roland Emmerich و نویسندگی Roland Emmerich، Harald Kloser است که در سال 2008 منتشر شد.

Synopsis

In the prehistoric past, D’Leh is a mammoth hunter who bonds with the beautiful Evolet. When warriors on horseback capture Evolet and the tribesmen, D’Leh must embark on an odyssey to save his true love

شما می توانید فیلم بسیار زیبای 10,000 BC 2008 را با دوبله فارسی از وبسایت فیلمر دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

بازیگران فیلم 10,000 BC

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!