داستان درمورد خانواده‌ای است که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند و چندین سال در انتظار اقامت در این کشور هستند که یکی از اعضای فامیل قرار است برایشان این کار را انجام دهد با تغییر رییس جمهور و تصویب قانون جدید منع مهاجرت ایرانی‌ها درگیر مشکلاتی می‌شوند...این فیلم مشکلات مهاجرت از ایران به کشورهای غربی را به نمایش می‌کشد..

نمایش محتوا محدود شده است

وبسایت فیلمر به کاربران ایرانی خدمات ارائه می کند. در صورتی که داخل ایران حضور دارید و از نرم افزار های فیلترشکن ( vpn ) استفاده می کنید، لطفا آنرا خاموش کرده و مجددا تلاش نمایید.

تصاویر فیلم

اطلاعات بیشتر

عوامل فیلم

نکات مثبت فیلم ؟
شاید فروشگاه های اطراف محل نمایش فیلم در هنگام اکران، کمی از خوراکی هایشان را به فروش برسانند و چرخه اقتصاد را به حرکت درآورند و البته خانواده نیز در مسیر منزل تا سینما حال و هوایی عوض کند. عامل تمام این اتفاقات مثبت می تواند « کلمبوس » باشد!

نکات منفی فیلم ؟
خیلی نباید دنبال فیلمنامه در اثر بود. به سختی می توان چهار خط فیلمنامه دکوپاژ شده در فیلم مشاهده کرد و مطمئن بود که زمانی هم برای نگارش چنین فیلمنامه ای صرف شده یا خیر!
شوخی با مهاجرت و اصطلاحات فرنگی و ادغام آن با فرهنگی ایرانی و… به نظر می رسد که تاریخ مصرف آن گذشته باشد و نبش قبر کردن آن کاری بیهوده باشد؛ اتفاقی که در « کلمبوس » رخ داده!
یکی از خلاقانه ترین بخش های فیلم « کلمبوس » ، ترکیب واژه کلمبوس با ” بوس ” است! در واقع نویسنده تمام تلاش و همت خود را بکار بسته تا بتواند از این ترکیب خلاقانه شوخی خلق کند که نتیجه اش قابل پیش بینی است!
در میان بازیگران فیلم نام سعید پورصمیمی هم دیده می شود که باعث تعجب و نگرانی است. اینکه چه شده که سعید پورصمیمی هم گرفتار چنین اثر کمدی شده، جای تفکر و تامل دارد.

بازیگران فیلم

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!