داستان فیلم از جایی آغاز می شود که لیدا و فرزاد که به همراه دوست مشترکشان کیوان و خانمی که به تازگی با کیوان دوست شده در یک مهمانی در خارج از شهر به سر می برند، تصمیم می گیرند شبانه به تهران بازگردند اما در میانه راه با یک جسم تصادف می کنند. به واسطه این تصادف، این چهار نفر از ترس پا به فرار می گذارند و تصمیم می گیرند به منزلی بروند و به آرامی درباره این مسئله فکر کنند اما...

نمایش محتوا محدود شده است

وبسایت فیلمر به کاربران ایرانی خدمات ارائه می کند. در صورتی که داخل ایران حضور دارید و از نرم افزار های فیلترشکن ( vpn ) استفاده می کنید، لطفا آنرا خاموش کرده و مجددا تلاش نمایید.

تصاویر فیلم

تیزر فیلم هت‌تریک

اطلاعات بیشتر

عوامل فیلم

رامین لوافی به عنوان کارگردان هت تریک می دانسته که قصه فیلم او چندان پربار نیست و حتی به سختی می تواند در قامت یک اثر بلند سینمایی ظاهر باشد. فیلمنامه هت تریک به راحتی می توانست در یک فیلم کوتاه به تصویر تبدیل شود و اتفاقاً ایجاد گره و گره گشایی های آن نیز با ضرباهنگ بهتری انجام شود. اما با اینحال این قصه کم فروغ و بدون مانور، به خوبی توانسته گره های پیچیده ( و البته درست ) در ارتباط با 4 شخصیت محوری داستان ایجاد نماید تا قضاوت تماشاگر از حقیقت در طول داستان هر چند دقیقه یکبار دستخوش تغییر شود که یک نکته مثبت برای رامین لوافی محسوب می شود.

بازیگران فیلم

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!