عظیم یک پناهنده افغان در تهران است او به خانواده اش کمک می کند تا به صورت قاچاقی وارد آلمان شوند. اما در لحظه آخر برادرش به او می گوید قصد بردن مادرشان را ندارد. عظیم تصادفا متوجه می شود که مادرشان تا 2 ماه دیگر از دنیا می رود و نیازمند پیوند است و متوجه می شود که ایرانی ها به فرد خارجی از لحاظ قانونی نمی توانند عضو اهدا کنند و تنها فرد مناسب برای این کار خودش است. حالا باید بین جان خودش و مادرش یکی را انتخاب کند...

نمایش محتوا محدود شده است

وبسایت فیلمر به کاربران ایرانی خدمات ارائه می کند. در صورتی که داخل ایران حضور دارید و از نرم افزار های فیلترشکن ( vpn ) استفاده می کنید، لطفا آنرا خاموش کرده و مجددا تلاش نمایید.

تصاویر فیلم

تیزر فیلم شکستن همزمان بیست استخوان

اطلاعات بیشتر

عوامل فیلم

فیلم شکستن همزمان بیست استخوان به نام بین‌المللی “رونا، مادر عظیم” فیلمی اجتماعی و درام به کارگردانی و نویسندگی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی است که در سال 1397 ساخته شده است.این فیلم نماینده سینمای افغانستان در نود و یکمین دوره جوایز اسکار بود. این فیلم به عنوان بهترین فیلم جشنواره معتبر بوسان انتخاب شده‌است و در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شد و توانست در گیشه به فروش ۲۳۲٬۴۷۲٬۰۰۰ تومان دست یابد.

بازیگران فیلم

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!