مطالب برگزیده

نگاهی به فیلم های برتر عاشقانه و رومانتیک سینمای ایران در سال ۹۸. از «شبی که ماه کامل شد» تا «خداحافظ دختر شیرازی»

شبی که ماه کامل شد

بهترین فیلم های سینمای ایران در سال 98

«شبی که ماه کامل شد» را می‌توان دیده‌شده‌ترین و پرمخاطب‌ترین عاشقانه‌ی سالی که گذشت دانست. فیلمی که تحسین بسیاری از منتقدان و کارشناسان را برانگیخت، بسیاری از تماشاگران را عمیقا متاثر از ماجراهای عشقی میان فائزه و عبدالحمید کرد و البته سیمرغ بهترین بازیگری جشنواره فجر را برای الناز شاکردوست و هوتن شکیبا به‌ارمغان آورد. نکته مهم فیلم اینست که براساس داستانی واقعی ساخته شده.

خلاصه داستان فیلم شبی که ماه کامل شد

این فیلم براساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری است. «شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد. ** تماشای این فیلم به افراد زیر 12 سال توصیه نمی‌شود **

خداحافظ دختر شیرازی

بهترین فیلم های سینمای ایران در سال 98

یک کمدی رومانتیک مفرح که نمونه‌اش در سینمای ایران سال‌هاست به ندرت ساخته می‌شود. عاشقانه‌ها یا تلخ و دردناک‌اند. (همان‌ها هم در نسبت با فیلم‌های اجتماعی بسیار کمتر هستند.) و یا کمدی‌هایی سخیف‌اند که تنها از یک داستان عاشقانه بهره‌کشی می‌کنند. در این میان همین‌که افشین هاشمی در پی ساخت یک کمدی رومانتیک رفته، خودش خبر خوبی است.

خلاصه داستان فیلم خداحافظ دختر شیرازی

«خداحافظ دخترشیرازی» یک عاشقانه‌ی مفرّح است. یکی از شیراز، یکی از آبادان، هردو در تهران! مجبورند فعلن باهم سر کنند تا محمودِ نارفیق را پیدا کنند.

بهترین فیلم های سینمای ایران در سال 98
«سرخ پوست» در این لیست فیلمی مخاطره‌انگیز به‌نظر می‌رسد. ممکن است در اینکه آیا می‌توان عنوان فیلم رومانس را به‌آن اطلاق کرد یا نه اختلاف‌نظر وجود داشته‌باشد که خب طبیعی هم هست. «سرخ‌پوست» فیلمی است که سعی کرده دو ژانر درام ماجرایی و عاشقانه را به‌نوعی با هم ترکیب کند و این شاید جواب این اختلاف‌نظرها را بدهد.

خلاصه داستان فیلم سرخپوست

زندانی قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاه تازه تاسیس شهر در حال تخلیه است. رئیس زندان سرگرد نعمت جاهد به همراه مامورانش مشغول انتقال زندانیان به زندان جدید هستند تا اینکه…

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!