مطالب برگزیده
درباره مهدی دانایی مقدم

مهدی دانایی مقدم بازیگر ایرانی است. او فعالیت هنری خود را از سال 1378 با بازی در تئاتر آغاز کرد. اولین کار تلویزیونی مهدی دانایی مقدم، سریال «تابستان» در سال 1382 بود. او درباره کمک چهره و اندام در بازیگری گفت:"چهره و اندام بسیار کمک می کند به بازیگر چرا که در کنار مطالعه و تجربه کسب کردن چهره و اندام به کمک شخص بازیگر می آید چون درصدی از حرفه بازیگری است،مثلا بنده خودم اکثر نقش های که داشته ام به خاطر وزن و هیکلم بوده است." از کارهای او می‌توان به سریال‌های «در حاشیه 2»، «3 در چهار»، «پایتخت 2»، «لیسانسه ها» و «شمس العماره» اشاره کرد.

فیلم و سریال های مهدی دانایی مقدم

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

حسن و عطا پس از سالها به ایران برمیگردند.آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان ها می پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمیکند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی میگیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم میگیرند به سراغ یک زمین دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی میکند رفته او را بدزدند.اما پس از مدتی با او دوست میشوند و زمین دار بزرگ تصمیم میگیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل کند.در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی میدهد که هر سه آنها را دچار دردسر های بزرگی می کند...

دانلود سریال در حاشیه

دانلود سریال در حاشیه

این مجموعه تلویزیونی داستان دانشجوی رشته پزشکی است که با مشکل بیکاری و اقتصادی روبرو می شود. وی به یکی از مراکز درمانی به نام حاشیه فرستاده می شود.

دانلود فیلم قاتل اهلی

دانلود فیلم قاتل اهلی

این فیلم داستان زندگی دکتر جلال سروش است.

دانلود فیلم سن پطرزبورگ

دانلود فیلم سن پطرزبورگ

فیلمی کمدی پرحادثه در مورد رفاقت، بلوف، عشق و ... است و دو خلافکار خرده پا از وجود گنجی با کلید عقاب دو سر که میراث تزار روسیه است، با خبر می‌شوند. هر دو در تلاش برای به دست آوردن گنج با اتفاقاتی روبه رو می‌شوند.

دانلود فیلم ژن خوک

دانلود فیلم ژن خوک

دو زندانی از زندان فرار می کنند تا بتوانند به هدفی که از پیش تعیین شده برسند اما در این راه اتفاقات مختلفی برایشان رخ می دهد.