مطالب برگزیده
درباره رضا شفیعی جم

احمدرضا شفیعی‌جم زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۰ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در سریال‌های متعدد مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته که می‌توان به شب‌های برره، نقطه‌چین، جایزه بزرگ، شوخی کردم، باغ مظفر و شب‌های مافیا اشاره کرد.

فیلم و سریال های رضا شفیعی جم

دانلود سریال شهر هرت • فیلمر

دانلود سریال شهر هرت

خاطره‌های نوستالژیک کمدی را با بازی درخشان ستارگانی چون علی صادقی، رضا شفیعی جم، میرطاهر مظلومی، یوسف صیادی، رزیتا غفاری، و کیمیا باباییان زنده کنید.

1 6.5
دانلود فیلم بازیووو • فیلمر

دانلود فیلم بازیووو

ماپان مخترع بازی‌ها و خالق سرزمین بازیوو برای نجات سرزمینش از چنگال سیلوس به دنبال پیدا کردن بچه‌ای از میان زمین است، سرانجام ژوبین پسر بچه دست و پا چلفتی برای اینکار انتخاب می‌شود، این انتخاب بدترین انتخاب ممکن است.

8 5.0
دانلود سریال شب های مافیا

دانلود سریال شب های مافیا

در برنامه شب های مافیا محمدرضا علیمردانی عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر 12 نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

دانلود سریال گنج مظفر

دانلود سریال گنج مظفر

گنج مظفر در ادامه سریال باغ مظفر است که در آن تنها میراث به جا مانده از خان قلی خان بزرگ مناطق قلهک و تهران است که عمارت دو تکه ای است که در دو طرف آن دو خانواده زندگی می کنند.

دانلود سریال شوخی کردم

دانلود سریال شوخی کردم

هر قسمت درباره موضوعی است که در جامعه رایج است.

دانلود فیلم پیشی میشی

دانلود فیلم پیشی میشی

در داستان فیلم پیشی میشی امده است که هیچ عشقی به اندازه عشق فرهاد به ملوس پرشور و دردسرساز نیست، شاید به خاطر شباهت فرهاد به آلن دلونه که همه رو عاشق خودش می‌کنه.

256
دانلود فیلم داماد خجالتی

دانلود فیلم داماد خجالتی

این فیلم داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که شب عروسی دچار اختلاف شده و این اختلاف به مشکلی ریشه‌ای در زندگی مشترک‌شان تبدیل می‌شود.

40
دانلود فیلم عزیز میلیون دلاری

دانلود فیلم عزیز میلیون دلاری

این فیلم دربارهٔ اردشیر مشکین ثروتمندترین مرد دنیاست که برای اموال خود به دنبال نوه گم شدهٔ خود به اسم عزیز می‌گردد و در این حین و بین، زندگی او و اطرافیانش دستخوش اتفاقات عجیبی می‌شود.

دانلود فیلم گیلدا

دانلود فیلم گیلدا

گیلدا، مالک رستوران سپید، سیاه‌ترین شب زندگی اش را پشت سر می‌گذارد. او برای نجات زندگی اش تا پس فردا فرصت دارد…

دانلود فیلم اکازیون

دانلود فیلم اکازیون

مجید رضایی (خیامی) مستأجری است که صاحبخانه اش او را جواب کرده است. او در تهران به دنبال خانه می گردد تا اینکه در این میان خانه ای زیر قیمت پیدا و اجاره می‌کند. حال در این خانه روحی سرگردان وجود دارد که باعث به وجود آمدن اتفاقات مختلف و بامزه ای در طول داستان می‌شود که …

62
دانلود فیلم وای آمپول

دانلود فیلم وای آمپول

خانواده آمپول چی تولید کننده آمپول هستند اما فرزندانشان از آمپول وحشت دارند. در نهایت فرزندان این خانواده فوتبال را انتخاب می کنند و...