بعد از نابود کردن نیمی از جهان به دست تانوس ، انتقام جویان باقی مانده باید برای درست کردن خرابکاری های اعمال این تایتان دیوانه و بازگشت جهان به تعادل اولیه دست به کار شوند.

نمایش محتوا محدود شده است

وبسایت فیلمر به کاربران ایرانی خدمات ارائه می کند. در صورتی که داخل ایران حضور دارید و از نرم افزار های فیلترشکن ( vpn ) استفاده می کنید، لطفا آنرا خاموش کرده و مجددا تلاش نمایید.

تصاویر فیلم Avengers: Endgame

تیزر فیلم انتقام جویان پایان بازی

اطلاعات بیشتر

عوامل فیلم Avengers: Endgame

درباره فیلم انتقام جویان پایان بازی

انتقام‌جویان پایان بازی یک فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی برادران روسو است که بر پایه شخصیت‌های گروه انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم توسط مارول استودیوز تهیه شده‌است و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده. این فیلم دنبالهٔ مستقیم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) و همچنین دنبالهٔ فیلم‌های انتقام‌جویان مارول (۲۰۱۲) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) است و بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. فیلم‌نامهٔ آن را کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نگاشته‌اند و بازیگران زیادی که اکثر آن‌ها در فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول حاضر بوده‌اند، در این فیلم نقش‌های قبلی خود را تکرار کرده‌اند.

در آوریل ۲۰۱۴ خبر ساخت این فیلم با عنوان انتقام‌جویان: جنگ ابدیت – قسمت ۲ اعلام شد. تا مه ۲۰۱۵ برادران روسو برای کارگردانی به این پروژه پیوستند و مارکوس و مک‌فیلی نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده گرفتند. در ژوئیه ۲۰۱۶، مارول عنوان این فیلم را پاک کرد و از آن با فیلم بی‌نام انتقام‌جویان اشاره کرد. فیلمبرداری این فیلم از اوت ۲۰۱۷ بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری جنگ ابدیت در پاین وود آتلانتا شروع شد و در ژانویه ۲۰۱۸ به پایان رسید. در دسامبر ۲۰۱۸، عنوان این فیلم پایان بازی اعلام شد. بودجه ساخت این فیلم ۳۵۶ میلیون دلار اعلام شد که آن را به سومین فیلم پرهزینه تاریخ سینما تبدیل می‌کند.

انتقام‌جویان: پایان بازی نخستین بار در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۹ در لس آنجلس به روی پرده رفت. فیلم اکران رسمی خود را به صورت گسترده از تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ به صورت آی‌مکس و سه‌بعدی آغاز کرد. فیلم با واکنش مثبت منتقدان همراه بود و در زمینه کارگردانی، تیم بازیگری، وجه سرگرمی و وزن احساسی موجود در آن مورد ستایش قرار گرفت. فیلم رکوردهای مختلفی را در گیشه شکست. پایان بازی با فروش ۲٫۷۹۰ میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما جهان تبدیل شد.

انتقام‌جویان: پایان بازی در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ به صورت آی‌مکس و سه‌بعدی اکران شد.

synopsis

After the devastating events of Avengers: Infinity War (2018), the universe is in ruins. With the help of remaining allies, the Avengers assemble once more in order to reverse Thanos’ actions and restore balance to the universe.

شما می توانید فیلم بسیار زیبای Avengers: Endgame 2019 را با دوبله فارسی یا زیرنویس چسبیده از وبسایت فیلمر دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی در ویکی پدیا

بازیگران فیلم Avengers: Endgame

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!

  1. این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!

    سلام فیلم رجان دو قسمت بعد انتقام جویان در سال 2025 میان اسماشون انتقام جویان 5 سلسله کانگ 2025 12 اردیبهشت 1404 و انتقام جویان 6 جنگ های پنهان 2025 16 آبان 1404. خدانگهدار

    پاسخ 8
  2. سلام فیلم رجان دو قسمت بعد انتقام جویان در سال 2025 میان اسماشون انتقام جویان 5 سلسله کانگ 2025 12 اردیبهشت 1404 و انتقام جویان 6 جنگ های پنهان 2025 16 آبان 1404. خدانگهدار

    پاسخ 6
    • سلام امیدوارم خوب باشی.
      به زودی قرار میگیره.

      پاسخ 8
  3. سلام میشه لینک های دانلود این فیلم را بدون سانسور و بازیرنویس فارسی قرار دهید

    پاسخ 6
  4. سلام به نظر من بهترین فیلم جهان این فیلم هست که واقعا حق این فیلم بود که رتبه دوم پر فروش ترین فیلن جهان را بگیرد بعد آواتار با فاصله واقعا کم

    پاسخ 11
  5. سلام انتقام جويان 5 هم مياد؟؟

    پاسخ 9
  6. میشه انیمیشن avengers earth s mightiest heroes 2010 رو قرار بدید ؟

    پاسخ 7
    • سلام رضا جان.
      فعلا نمیتونیم قرار بدیم.

      پاسخ 7
  7. سلام واقعا ممنون از سایت خوبتون لطفاً تمام فیلم های سینمایی مارول رو اگه مقدور هست بزارید خیلی ممنون

    پاسخ 8
    • سلامم محمد طاها جان.
      ممنون لطف داری.
      چشم حتما

      پاسخ 8
  8. سلام سانسور شده نسخه زیرنویس؟؟

    پاسخ 7
    • سلام کوثر جان.
      امیدوارم حالت خوب باشه.
      اره سانسور شده هستش.

      پاسخ 9
      • ببخشید زیرنویس ۴۸۰ با فیلم سینک نیست?

        پاسخ 8
        • سلام.
          متاسفانه مشکل داشت که حذف کردیمش.

          پاسخ 4