داستان فیلم حول محور زوج میانسالی است که در شرایطی قرار گرفته اند که باید بین بچه دار شدن یا نشدن تصمیم بگیرند و این موضوع باعث کشمکش های فراوانی در زندگی شان می شود.

نمایش محتوا محدود شده است

وبسایت فیلمر به کاربران ایرانی خدمات ارائه می کند. در صورتی که داخل ایران حضور دارید و از نرم افزار های فیلترشکن ( vpn ) استفاده می کنید، لطفا آنرا خاموش کرده و مجددا تلاش نمایید.

تصاویر فیلم

تیزر فیلم به دنیا آمدن

اطلاعات بیشتر

عوامل فیلم

نکات مثبت فیلم ؟
« به دنیا آمدن » برخلاف فیلمهای نسخه پیچی شده سالهای اخیر، در روایت ماجرای زندگی مشترک و چالش های مربوط به آن، به فقر گریز نهایی نمی زند و آن را مسبب معضلات مطرح شده نمی داند. به این ترتیب فیلم فرصت کافی برای واقعی تر شدن رفتار آدمها را در اختیارشان قرار می دهد.
دوربین و تصویربرداری فیلم قابل تحسین است. قاب بندی هایی که ساده هستند و از پیچیده شدن بیهوده پرهیز کرده اند.

نکات منفی فیلم ؟
پیرنگ های فرعی قصه بی اهمیت به مسیر اصلی داستان هستند. اشارات به مشکلات حوزه تئاتر و نمایشنامه و غیره، ربطی به ماهیت داستان ندارند و بیشتر به دغدغه های کارگردان شباهت دارند که کارکردی در بسط قصه ندارد.
« به دنیا آمدن » نسبتاً موفق می شود تا چالش های زندگی یک زوج بر سر فرزند داشتن یا نداشتن را ترسیم کند اما در پایان با یک اشتباه مهلک نتیجه گیری را با بدترین گزینه انتخاب می کند و مسیر منطقی داستان را به بیراهه می برد.

بازیگران فیلم

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!