عیسی برای یافتن راه نجات آیدا،سفری پر ماجرا آغاز میکند...

نمایش محتوا محدود شده است

وبسایت فیلمر به کاربران ایرانی خدمات ارائه می کند. در صورتی که داخل ایران حضور دارید و از نرم افزار های فیلترشکن ( vpn ) استفاده می کنید، لطفا آنرا خاموش کرده و مجددا تلاش نمایید.

تصاویر فیلم

تیزر فیلم بهشت گمشده

اطلاعات بیشتر

عوامل فیلم

نقد و بررسی فیلم بهشت گمشده
==============
فیلم در ترسیم نوع روابط میان شخصیت­هایش موفق است. کشمکش درونی و برونی کاراکترها با خودشان و دنیای اطرافشان خوب به تصویر درمی­ آید خصوصاً جهان کودکان با تصورات و رویاهایشان. نوع رابطه­ ی خالص و ناب دو کودک خردسال با یکدیگر لحنی شاعرانه به کار بخشیده است. درواقع کارگردان برای اثبات این­­که روایت دوم یک “قصه” است که در دل فیلمی کاملاً رئالیستی شکل گرفته، مجموعه ­ی درستی از تصمیمات را اتخاذ کرده است؛ تصمیماتی که به لحاظ بصری و روایی او را به قالب و محتوای مد نظرش نزدیک کرده اند.
—————————–
فیلم، بعضی جاها، یک­دستی­ های جالبی به مخاطب می­ زند. گاهی با ظرافت فریبمان می­ دهد و گاهی با هوشمندی ما را از رو به عمق فیلمنامه­ اش می­ کشاند. به ­عنوان مثال در آغاز گمان می­ کنیم قصه­ ی اصلی فیلم قصه­ ی عیسی و آیداست اما با آغاز روایت دوم، پی می­ بریم این علی و آنژل هستند که قرار است محوریت درام را در دست گیرند و سیر تغییر و دگردیسی آن­هاست که آیدا و عیسی را هم تحت تأثیر قرار می­ دهد بنابراین فیلمساز با آن­که داستانش را با زوج اول آغاز می­ کند و با همان­ ها هم به پایان می رساند اما اهمیت نقش زوج دوم را در گستره­ ی درام پررنگ می­ کند تا مخاطب را ماهرانه فریب دهد.

بازیگران فیلم

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!