مطالب برگزیده

فیلم و سریال های پیمان قاسم خانی

دانلود سریال گنج مظفر

دانلود سریال گنج مظفر

گنج مظفر در ادامه سریال باغ مظفر است که در آن تنها میراث به جا مانده از خان قلی خان بزرگ مناطق قلهک و تهران است که عمارت دو تکه ای است که در دو طرف آن دو خانواده زندگی می کنند.

دانلود سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو قسمت 13

دانلود سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو

ماجرای این سریال دنباله فیلم خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری می باشد و ماجراجویی های سام و پژمان را پس از دزدیده شدن توسط چچن ها را روایت می کند.

دانلود فیلم دختری با کفش های کتانی

دانلود فیلم دختری با کفش های کتانی

آیدین و تداعی که در پارک با هم آشنا شده بودند در حین گردش در پارک توسط مأمورین نیروی انتظامی متوقف شده و به کلانتری برده می‌شوند. با تشکیل پرونده و تا برگشت آن از دادسرا آیدین در کلانتری مانده و تداعی نیز برای تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل می‌شود و...

دانلود فیلم خوب بد جلف 2: ارتش سری

دانلود فیلم خوب بد جلف 2: ارتش سری

گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد ماموریتی میدهد که گروهی را برای فیلمبرداری به ایران بفرستد . در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و......

94 .4
دانلود سریال شب های برره

دانلود سریال شب های برره

کیانوش استقرار زاده سردبیر یک روزنامه دهه ۱۳۱۰ است. او با نوشتن مقاله‌ای انتقادی به تبعید در نقاط دوردست ایران محکوم می‌شود. در بین راه در اتفاقاتی توسط یک مار (نشیمن گز) گزیده می‌شود. شیر فرهاد، پسر خان پایین برره او را به برره می‌آورد، وی را درمان می‌کند ولی وقتی می‌فهمد او فراری است و حکم تیر دارد او را به بالا برره می‌برد و…

دانلود فیلم ورود آقایان ممنوع

دانلود فیلم ورود آقایان ممنوع

مدیر یک دبیرستان دخترانه به شدت با حضور یک دبیر مرد در مدرسه خود مخالفت می کند.

دانلود فیلم خوب، بد، جلف

دانلود فیلم خوب بد جلف

یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.

دانلود فیلم سن پطرزبورگ

دانلود فیلم سن پطرزبورگ

فیلمی کمدی پرحادثه در مورد رفاقت، بلوف، عشق و ... است و دو خلافکار خرده پا از وجود گنجی با کلید عقاب دو سر که میراث تزار روسیه است، با خبر می‌شوند. هر دو در تلاش برای به دست آوردن گنج با اتفاقاتی روبه رو می‌شوند.

دانلود فیلم مارمولک

دانلود فیلم مارمولک

رضا مثقالی(پرویز پرستویی) سارقی مسلح و سابقه دار است که به دلیل استعدادش در بالا رفتن از دیوار و خالکوبی بازویش به "رضا مارمولک" مشهور است. سکانس آغازین فیلم دستگیری اش حین سرقت را نشان میدهد و در ادامه به حبس ابد محکوم میشود. تلاش او برای فرار از زندان با پوشیدن لباس یک روحانی هسته اصلی داستان را شکل میدهد و خرده داستانهای پیرامون آن با شوخ طبعی به نقد افکار سنتی جامعه میپردازد.