مطالب برگزیده

فیلم و سریال های علیرضا ثانی فر

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت 24

دانلود سریال نوبت لیلی

لیلی کتابی را می‌یابد که داستانش دو قرن قبل در بالکان می‌گذرد و وقایع آن شباهت‌های بسیاری به سرگذشت خانواده‌اش دارد. او باور دارد که با رمزگشایی از این داستان، می‌تواند پرده از آن چه در گذشته بر مادر و خانواده‌اش گذشت بردارد و ...

دانلود فیلم قصیده گاو سفید

دانلود فیلم قصیده گاو سفید

مینا زنی سی و پنج ساله که شوهرش به علت قتل عمد قصاص شده ، اکنون زندگی سخت و بی رمقی را می گذراند. این شرایط زمانی پیچیده تر می شود که مردی نزد پلیس آمده با ارائه شواهد ، اعترافاتی می کند که زندگی مینا را در مسیری جدید قرار می دهد.

دانلود فیلم لتیان

دانلود فیلم لتیان

لتیان یک سد است. سدی بر روابط انسانی. رودخانه‌های روابط پشت سدی ایستاده‌اند و راه بن بست است. یک نفر می‌خواهد این سد را بشکند اما خوب می‌داند که شکستن سد به این سادگی نیست. شهر خراب خواهد شد. تکلیف چیست؟

دانلود فیلم درساژ

دانلود فیلم درساژ

گلسا دختری 16 ساله است که به همراه خانواده‌اش در شهری کوچک در اطراف تهران زندگی می‌کند. او بیشتر اوقات خود را با گروهی از دوستانش می‌گذراند. یک روز آنها تصمیم می‌گیرند تا دست به اقدامی هیجان‌انگیز بزنند؛ اقدامی که پیامدهای غیرمنتظره‌ای در پی خواهد داشت و از کاری صرفاً سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز، به دردسری پیچیده تبدیل می‌شود. اتفاقاتی که رخ می‌دهد، از اساس دیدگاه گلسا نسبت به زندگی را تغییر می‌دهد.

دانلود فیلم پل خواب

دانلود فیلم پل خواب

شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش است. شرایط اقتصادی و مالی او باعث می شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود اما در کمال ناباوری پول‌های او را بالا می کشند. شرایط سختی بر زندگی او حاکم می شود. پول بهره‌ای می گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می شود. طلبکاران او را راحت نمی گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می دهد. شهاب تحت تاثیر این فشارها دست به کار عجیبی می زند.

دانلود فیلم هزارتو

دانلود فیلم هزارتو

بردیا پسربچه ای است که گم شده و پدرش(شهاب خسینی)هرسان در حال دویدن در خیابان است که این مسئله را به پلیس گزارش بدهد که پسرش گم شده ،در این راستا اتفاقات زیادی رخ میدهد که...