مطالب برگزیده
درباره شبنم قلی خانی

شبنم قلی‌خانی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می‌کند.

فیلم و سریال های شبنم قلی خانی

دانلود فیلم تک خال

دانلود فیلم تکخال

تکخال یک کمدی موزیکال است درباره مردی گرفتار در میان بانوان متعدد؛ این مرد تلاش دارد با خویشتن‌داری، در مسیر راست قرار گیرد ولی درستکاری در روزگار غلبه ناراستی‌ها، کار ساده‌ای نیست...

دانلود سریال سایه باز قسمت آخر

دانلود سریال سایه باز

برزو شمس، تاجر و برج‌ساز موفق، در شب جشن نام‌گذاری تنها نوه‌اش با دوست قدیمی خود روبرو می‌شود. حال این ملاقات زندگی گذشته برزو را برملا کرده و باعث دگرگونی زندگی وی می‌شود.

دانلود مسابقه ارتش سری • فیلمر

دانلود مسابقه ارتش سری

سریال «ارتش سری»، یک بازی گروهی استدلالی و استنتاجی است که داستان فرضی آن برگرفته از سریال پرطرفداری است به همین نام با موضوع وقایع جنگ جهانی دوم: نبردی میان پارتیزان ها و ارتش آلمان نازی برای نجات خلبان ها. داستان این سناریو از این قرار است: در خلال جنگ‌جهانی دوم، ده نفر از بازیگران در نقش های متفاوت پارتیزان ، سرهنگ کسلر ، گشتاپو، خلبان، راینهارد و .... در کافه کاندید واقع در بلژیک ۱۹۴۵ جمع می شوند تا یک بازی واقعی و‌ رئال را انجام دهند‌.

43
دانلود سریال نارگیل قسمت 15

دانلود سریال نارگیل

هاله اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نامهای نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان‌انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره آور…

دانلود سریال شام ایرانی

دانلود سریال شام ایرانی

این سریال برای عرضه در شبکۀ نمایش خانگی ساخته شده‌است؛ و شرکت‌کنندگان آن از میان بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و استندآپ کمدین‌ها و سایر افراد مشهور هستند.

دانلود رایگان سریال مانکن

دانلود سریال مانکن

مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند.سریال مانکن به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و

دانلود سریال ریکاوری

دانلود سریال ریکاوری

داستانی است درباره رفاقت، عشق و خیانت بین سه خانواده‌ی بابک، مسعود و سهیل که شرکای کاری و دوستان قدیمی هستند. بابک سردبیر مجله‌ی پرفروشی‌ است و سهیل و مسعود همکاران او در نشریه هستند، هرکدام در زندگی مشترکشان دچار مسائلی شده‌اند و برای فرار زا زندگی روزمره و کاری و چند روز دوری از همسرانشان تصمیم می‌گیرند بدون اطلاع خانواده به سفر مجردی و به اصطلاح خودشان ریکاوری بروند.

دانلود فیلم پریناز

دانلود فیلم پریناز

دختر بچه ای مادر خود را از دست داده و قرار است از سوی خانواده مادری از او مراقبت کنند.اما در خانواده جدید ماجراهای خارق‌العاده‌ای برای وی رخ می‌دهد که زندگی خانواده را با چالش‌هایی روبرو می‌کند.

دانلود فیلم فرزند خوانده

دانلود فیلم فرزند خوانده

در ارتباط با چند خانواده است که موضوعات مشترکی در ارتباط با فرزند خواندگی دارد و به روابط فرزندان با پدر و مادر می‌پردازد.

49