مطالب برگزیده
درباره احمد مهران فر

احمد مهران‌فر (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴) بازیگر و نویسنده ایرانی است. بیشتر شهرت وی برای نقش آفرینی در نقش ارسطو عامل در سری مجموعه های پایتخت است.

فیلم و سریال های احمد مهران فر

دانلود سریال آکتور • فیلمر

دانلود سریال آکتور

سریال آکتور درباره زندگي پر فراز و نشيب چند بازيگر مستعد تئاتر است كه بعد از پيشنهادی كه به آنها می شود زندگی شان دستخوش ماجراهايی پيچيده می شود.

دانلود رایگان سریال سال های دور از خانه

دانلود سریال سال های دور از خانه

داستان سریال سال های دور از خانه که اسپین ‌آف سریال شاهگوش است ماجرا های خنجری و زهره پس از پایان سربازی در کلانتری 110 ملت را نشان میدهد و ...

دانلود فیلم انفرادی

دانلود فیلم انفرادی

داستان فیلم انفرادی هنوز منتشر نشده‌است. انفرادی فیلمی اجتماعی و کمدی به کارگردانی سید مسعود اطیابی است که فیلم های دینامیت،تگزاس 1، تگزاس 2 و... از آثار اوست.

286
دانلود فیلم درباره الی

دانلود فیلم درباره الی

روایت‌گر زندگی چند خانواده است که برای گذراندن تعطیلات به شمال کشور سفر کرده‌اند.

دانلود سریال پایتخت 6

دانلود سریال پایتخت 6

سریال پایتخت 6 با فوت بابا پنجعلی شروع می شود و روح پنجعلی در سریال حاضر است و اعضای بدن او اهدا می گردد. بهبود فریبا پس از سال ها به ایران برگشته اما ماجراهایی برایش پیش می آید که فهمیه را از شوهر سابقش دلسرد می کند. بهتاش که در فصل پنجم بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی قصه یکی از دیگر جذابیت های سریال برای مخاطبان است.

دانلود فیلم ایران برگر

دانلود فیلم ایران برگر

داستان فتح‌الله خان و امرالله خان است که بر سر انتخابات شورا‌ها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دانلود سریال شاهگوش

دانلود سریال شاهگوش

کله‌پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالفت پدر روبرو می‌شود. در ادامه یک تصادف منجر به فوت کله‌پز و بازگشایی پرونده یک قتل می‌شود؛ کله‌پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می‌میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک‌چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده‌است. این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می‌شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می‌گردند. تا اینکه …

دانلود سریال پایتخت 7

دانلود سریال پایتخت 7

این مجموعه داستان زندگی یک خانواده مازندرانی را روایت می‌کند. و در حال حاضر خلاصه داستان مشخصی برای فصل 7 منتشر نشده است.

دانلود سریال پایتخت 3

دانلود سریال پایتخت 3

در فصل سوم از سریال پایتخت شاهد مسابقات کشتی نقی معمولی و عشق ارسطو به یک زن چینی هستیم.

دانلود سریال پایتخت 5

دانلود سریال پایتخت 5

خانواده نقی معمولی به هراه دوستانشان به کشور ترکیه سفر می کنند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند… آن‌ها در کشور ترکیه سوار بر بالن می‌شوند. فردی که مسوول هدایت بالن است به دلیل مصرف زیاد مشروبات الکلی سکته می‌کند و بالن، این خانواده را به میانه جبهه داعش می‌برد.

دانلود سریال پایتخت 1

دانلود سریال پایتخت 1

فصل اول سریال ماجرای خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند از علی‌آباد به تهران کوچ کنند؛ اما هنگام ورود به پایتخت با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند …

دانلود سریال پایتخت 2 • فیلمر

دانلود سریال پایتخت 2

داستان سریال پایتخت 2 درمورد خانواده نقی معمولی است که تصمیم می گیرند تا با ماشین ارسطو گنبد و گلدسته ای را به قشم ببرند که در طی مسیر اتفاقاتی رخ می دهد.

دانلود سریال پایتخت 4

دانلود سریال پایتخت 4

زن چینی ارسطو در طی سقوط هواپیمای مالزی مفقود می شود.و در این راستا ماجراهای زیادی رخ میدهد که...

دانلود فیلم کاتیوشا

دانلود فیلم کاتیوشا

کاتیوشا ماموریت دارد که از ارشیا مراقبت کند که معتاد نشود و در این مسیر اتفاقات زیادی برای اون رخ میدهد که ...

دانلود فیلم آتش بس 1

دانلود فیلم آتش بس 1

سایه، مهندس آرشیتکت، برای طلاق از همسرش یوسف که مهندس راه و ساختمان است، نزد وکیل می‌رود اما تصادفاً گذرش به مطب یک روان‌شناس می‌افتد.

دانلود فیلم هفت ماهگی

دانلود فیلم هفت ماهگی

این فیلم داستان زنی به نام رعنا است که در ماه هفتم بارداری خود است وی که یک بار دچار سقط جنین شده، به شوهر خود شک کرده، و این باعث مشکلاتی در زندگی آنها می‌شود، رعنا، با اصرار شوهرش، مهرداد، به خانهٔ پدرش در مرزن‌آباد می‌رود، اما در آنجا دچار حادثه می‌شود… .