مجید از خلافکارهای یکی از محله های تهران، عاشق دختر میرزا (یک گیوه‌دوز عارف) است و شرط ازدواج او سربه راه شدن است. مجید برای رسیدن به نرگس دست به دروغ و کلک می زند اما نقشه اش افشا می شود. مجید در سرراه خود احساس می کند که رقیبی وجود دارد که از بچه های جبهه ای است و برای اینکه از او عقب نیفتد، با نوچه های خود راهی جبهه می شود تا اینکه...

نمایش محتوا محدود شده است

وبسایت فیلمر به کاربران ایرانی خدمات ارائه می کند. در صورتی که داخل ایران حضور دارید و از نرم افزار های فیلترشکن ( vpn ) استفاده می کنید، لطفا آنرا خاموش کرده و مجددا تلاش نمایید.

تصاویر فیلم

اطلاعات بیشتر

عوامل فیلم

درباره فیلم اخراجی ها 1

اخراجی‌ها فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی و تهیه کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز ، محصول سال ۱۳۸۵ است و بسیار فیلم محبوب و پرطرفدار بین بیننده‌ها بوده. اخراجی‌ها پس از دو مستند فقر و فحشا و کدام استقلال؟! کدام پیروزی؟! نخستین فیلم داستانی ده‌نمکی است. کتاب اخراجی‌ها یک سال پس از ساخت این فیلم به چاپ رسید.[۴] این فیلم همچنین پر فروش‌ترین فیلم در سال ۱۳۸۶ شد

تقدیر اکبر عبدی توسط رهبر جمهوری اسلامی ایران

طبق گفته های اکبر عبدی ، او بعد از درمان و عمل جراحی که داشته ، سید علی خامنه‌ای جویای احوال او بوده و خاطراتی را در مورد وی به یاد آورد که در فیلم هایی که در آن نقش آفرینی داشته از جمله آدم‌برفی (فیلم ۱۳۷۳) رسوایی (فیلم ۱۳۹۱) اخراجی‌ها (مجموعه‌فیلم) او (سید علی) از بابت نقش آفرینی فوق العاده در این سه فیلم تقدیر کرده و دست خطی به او نوشته که قابل دسترس نیست .

synopsis

The movie is the story of a gang of men who decide to participate in Iran-Iraq war, also known as First Gulf War, which lasted from September 1980 to August 1988. the main character, Suzuki, who is there to satisfy his beloved’s father that he is worthy of marrying his daughter, goes through some moving experiences in the war and his character changes to a level that he even tries to sacrifice himself to save the others in the war. the Movie ends by his martyrdom.

شما می توانید فیلم بسیار زیبای اخراجی ها 1 را با کیفیت عالی از وبسایت فیلمر دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

اخراجی‌ها

بازیگران فیلم

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!

  1. ببخشید نسخه قانونی کیفیت پرده هستش یا نه اخه هیچ جا بلوری نیستش

    پاسخ 5
  2. دمتون گرم ❤️❤️

    پاسخ 17